Zápis č. 75 z 24.3.2010
Zápis z jednání výboru č. 75, které se uskutečnilo dne 24. 03. 2010.
Jednání se zúčastnili: Evžen Mrázek, Martin Kalafút, Pavel Suchan, Martin Klípa, Eva Pitráková, Lenka Syrovátková, Blanka Barvínková
1. Revize hydrantu proběhne 26.3. 2010 v 10:00. Provede pan Hurt ( ze společnosti Výzbrojna požární ochrany, a.s.), přístup zajistí paní Pitráková.
2. Paní Barvínková končí ve výboru z pracovních důvodů k 31.3., výbor vyzývá zájemce o práci ve výboru, aby kontaktovali členy výboru.
3. Martin Klípa zajistí nákup notebooku, finanční prostředky byly schváleny shromážděním v roce 2007.
4. Všichni vlastníci bytových jednotek obdrželi do svých schránek nabídku na odkup půdy od Středočeské pozemkové s.r.o. a LR consulting – Letenská realitní kancelář, s.r.o.. Letenská realitní kancelář, s.r.o. se zúčastnila výběrového řízení v roce 2009 a ve výběrovém řízení neuspěla (nedoložila základní dokumenty, návrh ceny na rekonstrukce, plánovala výstavbu 28 bytů, nedoložila pojištění atd.), o čemž byla vyrozuměna.
5. Ve dnech 30. a 31.3. bude probíhat revize plynu. Revizi provede Plynoservis Jílek, cena 15 600,- vč. DPH. Oznámení bude vyvěšeno v každém vchodě.
6. Dopis panu Jurkovi byl předán. Všechny dopisy panu Jurkovi budou nadále zasílány doporučeně poštou.
7. Úkol obrátit se na investora s žádostí o průběžný monitoring našeho objektu v průběhu výstavby prodloužení metra A trvá. Dopis bude odeslán do 30.3.
8. Upozornění na investora na zabrání chodníku bude zasláno do 31.3. – zajistí pan Mrázek a pan Kalafút.
9. Výbor obdržel návrh smlouvy, dal připomínky k dopracování AK Krutina, byly zapracovány i připomínky p. Halíka. Výbor se sejde se stavebníkem v neděli 28.3. večer. Stavebník, p. Halík, AK Krutina a zástupci výboru a kontrolní komise se sejdou v úterý 30.3.. Smlouva bude předána vlastníkům bytových jednotek v prvním týdnu v dubnu, termín jednání shromáždění se posune o cca 14 dní. Zároveň proběhlo jednání investora, pana Červenky, s možnými dodavateli navrhovanými panem Jungwirthem. Pan Červenka předběžně souhlasil s firmou Keller a Boels. Nadále platí zásada, že je výhradně věcí investora, koho si na realizaci prací najme. Výbor trvá na řešení, že investor je zodpovědný za realizace celé akce a přejímá na sebe veškerá rizika tak, jak to odsouhlasilo shromáždění 17.12.2009. Rizika Společenství ve vztahu k jedinému dodavateli budou ošetřena ve smlouvě (smluvní pokuta, kauce apod.).
10. Přehled o počtu osob žijících v bytových jednotkách byl aktualizován, pan Suchan zajistí předání paní Bělinové.
11. Ve věci stížnosti paní Břicháčkové na špatné vytápění byla realizována schůzka pana Suchana s paní Břicháčkovou. Paní Břicháčkové byl předán kontakt na technika – topenáře, který s problémy pomůže.
12. Dne 9.3. bylo podání Vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně z příjmů fyzických osob za zdaňovací období roku 2009.
13. Daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob bylo podáno 23.3.
14. Dne 24.3. byla předána žádost o příspěvek na výměnu oken z bytu 543/6 sl. Syrovátková a p. Šesták.
Příští jednání výboru se uskuteční dne 7.4.2010 v 18:30 hod. v místnosti výboru Společenství.
Zapsala: Lenka Syrovátková Kontroloval : Výbor a Kontrolní komise